On the road

Merkactivatie kent vele vormen en vergt over het algemeen een behoorlijke investering. Het is daarom erg belangrijk dat het vervolg hierop, het creëren van herkenning en beleving goed en doordacht wordt doorgezet. Merkbeleving in de vorm van point of sale activiteiten en sampling acties vinden plaats op vaste locaties maar hoe zit dat als we onderweg zijn, on the road?

Billboards en Ledscreens vangen de aandacht maar voor een aantal seconden en steeds op een vaste locatie. Een activatie op de achterzijde van een vrachtwagen houdt de aandacht langer vast en is mobiel, de kans dat je meerdere keren per dag dit “moving billboard” tegenkomt is groot en versterkt daardoor het gevoel van herkenning.

Eén van onze relaties heeft een groot aantal van deze rijdende advertenties voor u ter beschikking. Vanuit meerdere distributiecentra bestrijken zij met hun combinaties elke dag geheel Nederland. Uw Merk, 24/7 onder de aandacht.

Mocht u geïnteresseerd en benieuwd zijn naar de mogelijkheden, dan brengen wij u graag met hen in contact. Bel 040 2309797 of mail naar info@heinemans.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *